Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Fogyasztóvédelmi panasz indítás kezdeményezése

2015.07.13

mnb-ujra.png

 

Tisztelt Magyar Nemzeti Bank!

 

2015. 06. 15 -án küldtem meg panaszomat az MNB részére, amely levelem az alábbi portálokon nyílt levélként is megjelent.

 

 

http://www.hitelesmozgalom.eoldal.hu/cikkek/vizsgalatok/level-a-penzugyi-fogyasztovedelemnek---2015.06.15..html

 

http://www.civilkontroll.com/level-a-penzugyi-fogyasztovedelemnek-2015-06-15/

 

http://www.13keruleti-hirhatar.hu/hirek/panasznak-indult-nyilt-level-lett-belole

 

http://hitelek.org/2015/06/24/tisztelt-penzugyi-fogyasztovedelmi-kozpont.php

 

Levelemet a tértivevény alapján 2015. 06. 18-án vették át.

Panaszomra 1001797-2/2015 nyt. számú ügyiratukban foglaltak szerint reagáltak.

 

http://www.hitelesmozgalom.eoldal.hu/cikkek/birosag/pbt-es-a-panasz-az-elszamolasrol.html

 

 

Válaszuk szerint megküldött ügyiratomat elszámolással kapcsolatos pénzügyi fogyasztói jogvitaként értelmezték és hiánypótlásra szólítottak fel. Okiratuk 3. bekezdésében tájékoztatnak továbbá, hogy fogyasztóvédelmi eljárás, vizsgálat és egyéb törvényes lehetőségek elindítására az MNB Fogyasztóvédelmi Igazgatóságának van lehetősége, mely eljárás iránti kifejezett igényemet válaszlevelemben jelezhetem.

 

 

Ez úton jelzem, hogy a panaszom nem elszámolással kapcsolatos pénzügyi fogyasztói jogvita és nem a Pénzügyi Békéltető Testület elszámolással kapcsolatos eljárását kezdeményeztem.

 

 

Kérem 2015. 06. 15 -án megküldött panaszom és annak mellékletenként megküldött dokumentumok újbóli tanulmányozását és az alábbiak szerint való értelmezését:

 

 

Levelemben fogyasztóvédelmi panasz eljárás indítását kezdeményeztem az MNB-től és felkértem Önöket, mint illetékes hatóságot, felügyeleti szervet, hogy nyújtsanak be Alkotmányjogi panaszt és indítsanak közérdekű keresete(ke)t az elszámolást és forintosítást végrehajtó pénzintézetek ellen.

 

 

Indoklásaim az Önök birtokában lévő dokumentumokban találhatók és bízom benne, hogy az immár 3. alkalommal Önök részére jelzett probléma vizsgálatát semmit mondó indokokkal nem késleltetik a továbbiakban.

 

 

Okiratuk 3. bekezdésében foglaltaknak megfelelően kérem Önöket, hogy fogyasztóvédelmi eljárás, vizsgálat és egyéb törvényes lehetőségek elindítása érdekében eredeti levelemet és annak mellékleteit az MNB Fogyasztóvédelmi Igazgatósága részére átadni szíveskedjenek, amely Igazgatóságot ez úton kérem, hogy a fogyasztók védelmét felelős intézkedéssel biztosítsa.

 

 
Üdvözlettel, Baranyai Csaba