Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


az MNB nem foglalkozik a banki félrevezetéssel

2015.02.27

PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELMI KÖZPONT

 

 

Hiteles Mozgalom

Szabó József ügyvezető részére

 

Tisztelt Ügyvezető Úr!

 

Az MNB-hez korábban megküldött megkeresésével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a megkeresésében jelzett problémát az MNB észlelte és egyeztetést kezdeményezett az érintett pénzügyi intézménnyel.

Ezúton tájékoztatom, hogy az érintett pénzügyi intézmény  tájékoztatása szerint, a megkeresések kiküldésével   az elszámolási folyamat előkészítése és gyorsítása érdekében végez előzetesen egyeztetést. A pénzügyi intézmény ezen megkeresései  ügyfeleinek csekély hányadát érintik.

A K&H bankon kívül más pénzügyi intézmény esetében nem tudunk arról, hogy hasonló ügyfél megkeresésekre  került volna sor.

 

Üdvözlettel:

 

Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

     

A Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ Ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777. | személyes ügyfélszolgálat címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

| Telefon: 06-40-203-776 I e-mailcím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

 

 

mnb-valasz---banki-megtevesztes---2015.02.27.---kep.png

 

A felvetett problémáról beszámoltunk a honlapunkon…:

 

https://hitelesmozgalom.eoldal.hu/cikkek/velemenyunk--allaspontunk/vigyazz-ujabb-banki-megtevesztes-.html

 

 

…. elküldtük természetesen az MNB-nek is. Szerettük volna, ha a tisztességtelen bank ellen eljárást indítanak.

 

Tisztelt Bethlendi András igazgató úr!

 

 

Szeretnék nagyon sikeres új évet kívánni Önnek és az MNB-nek!

 

…………………..

…………………….

………………………..

 

Szeretnék érdeklődni, hogy folytatnak-e vizsgálatot azzal kapcsolatban, hogy bankok igazolást kérnek az adósoktól arról, hogy fogyasztói kölcsönük van-e? Úgy vélem ez ügyben sürgősen állást kellene foglalni az MNB-nek (csatolom  a banki levelet).

 

 

Üdvözlettel:

 

 

Szabó József

Hiteles Mozgalom ügyvezető

Arany Liliom Alapítvány

 

2015. január 9.